Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Základní údaje
JAK NAKUPOVAT
REKLAMAČNÍ ŘÁD

Základní údaje:
Název společnosti: Roubenky Břečka s.r.o.
Jednatel: Josef Břečka
Mob: 776 278 085
Sídlo firmy: Žďár 6, 472 01 Doksy
Web: www.roubenky-brecka.cz
IČ: 03775186
DIČ: CZ03775186
Zapsaná u KS v Ústí n. Labem pod spis. zn. C35220
Bankovní spojení: Česká spořitelna, č.ú: 3965024379/0800

Objednávka a doprava

1. V horním menu přejděte do obchodu, kde si můžete prohlédnout zboží a to, co Vám padne do oka, přidat do košíku. Před odesláním objednávky můžete v nákupním košíku snadno mazat a přidávat produkty pomocí tlačítek X (odstranit tuto položku) a Pokračovat v nákupu. Jakmile máte v košíku svůj nákup, přejděte do pokladny. Zboží je zasílané na dobírku.

2. Ceny poštovného
Dobírka 140 KČ.
+ k ceně za poštovné bude přičten příplatek k danému druhu zboží, zohledněný jeho váhou a rozměry

3. K dokončení objednávky zadejte Vaše fakturační údaje do formuláře a stiskněte tlačítko objednat. Vaše údaje jsou přísně chráněny a slouží pouze pro potřeby vyřízení Vaší objednávky.
POTVRZENÍ A DORUČENÍ
4. Ihned po odeslání objednávky obdržíte potvrzení emailem.
5. Další zprávu obdržíte ve chvíli, kdy bude Vaše objednávka přichystána k vyexpedování společně s celkovou částkou vč. Dopravy.
6. Zboží bude ihned expedováno jakmile obdržíme od Vás potvrzovací email, ve kterém souhlasíte s celkovou částkou Vašeho zboží vč. Dopravy.
7. V případě, že zvolíte osobní převzetí v poznámce k objednávce, budeme Vás co nejdříve kontaktovat a dohodneme s Vámi termín. Objednávky vyřizujeme do 14 pracovních dnů. Při větším množství objednaného zboží s kupujícím dohodneme termín dodání.

Reklamační řád

Reklamační řád internetového obchodu www.roubenky-brecka.cz vychází z ustanovení zák.č.513/1991 Sb. (obchodní zákoník), na něj navazujících právních předpisů a zákona č. 634/1992 Sb. (zákon o ochraně spotřebitele)

I.Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout co nejdříve po převzetí zboží od prodávajícího a v případě odeslání zboží, po jeho předání od přepravce. Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu, jakmile se zboží dostane do jeho držení. V případě poškození zásilky přepravní službou, kterou prodávající výrobky kupujícímu zasílá, je povinen kupující při přebírání zboží sepsat reklamační zápis, kde uvede přesný popis a rozsah konkrétního poškození s touto službou a po domluvě s kupujícím vyřeší vzniklou situaci. Kupující je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil, resp. které bylo možno při odborně provedené prohlídce zjistit a to nejpozději do 2 pracovních dnů od přijmutí zboží. Dále musí postupovat dle článku IV. v tomto reklamačním řádu.

Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží mezi údaji v předávacím dokladu (daňový doklad, dodací nebo přepravní list apod.) a skutečně dodaným zbožím je kupující povinen podat do 2 pracovních dnů písemnou zprávu (dopisem, emailem) o těchto vadách prodávajícímu. Vady, které existovaly v době převzetí, avšak projevily se později. Je kupující povinen oznámit prodávajícímu ihned poté, kdy vady mohly být zjištěny při vynaložení odborné péče. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z chybného, nesprávného skladování a škod z neodborného používání zboží, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje záruka.

II.Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně a ve lhůtách uvedených v článku V.

III.V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují, současně musí kupující uvést i nárok, který v důsledku výskytu uplatňuje. Kupující může uplatnit některý z těchto nároků:

·Odstranění vad dodáním náhradního zboží za zboží vadné.

·Dodání chybějícího množství zboží.

·Přiměřenou slevu z kupní ceny.

·Odstoupení od smlouvy, jedná-li se o vadu podstatnou.

IV.K reklamaci je kupující povinen ve všech případech předložit doklady osvědčující nákup reklamovaného zboží u prodávajícího.

V. Reklamace včetně odstranění vady musí být prodávajícím vyřízena:

·Bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

·Případně v delší lhůtě, na které se mohou prodávající a kupující dohodnout.